افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت خیران خوزستانی در نذر قربانی   
کد خبر: 4153605
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت خیران خوزستانی در نذر قربانی   

مردم خوزستان در عید قربان بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال را در قالب طرح «نذر قربانی» برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

نذر قربانی  

به گزارش ایکنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، جمشید هاشمی‌فرد، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، گفت: مردم خوزستان در عید قربان سال جاری بیش از 340 میلیارد ریال را در قالب طرح «نذر قربانی» برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه قربانی کردن در روز عید سعید قربان یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که مردم استان خوزستان هر ساله با قربانی کردن گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان در این امر خیر مشارکت گسترده دارند، افزود: کمک‌های مردم خوزستان در طرح نذر قربانی از چند روز قبل از عید قربان در استان شروع شده و تا عید غدیر ادامه داشت. 

هاشمی‌فرد بیان کرد: مردم خوزستان در روز عید قربان امسال تعداد دو هزار رأس گوسفند، ۱7 هزار کیلوگرم گوشت و مابقی پول نقد را برای کمک به نیازمندان اختصاص دادند. 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۱۷ میلیارد تومان بود؛ این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بود که میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود، اظهار کرد: در عید قربان امسال بیش از 40 پایگاه مرکزی در خوزستان نذورات مردم را دریافت کردند که با همکاری مراکز نیکوکاری، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌ها بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع شده است.

هاشمی‌فرد از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کد QR و سایت www.emdad.ir نسبت به پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha